Helt slut

Hej på er här sitter jag i min lilla soffa helt slut och skulle kunna somna vilken sekund som helst. 
Som sagt så åkte jag ju in till Manhattan idag där vi hade vårt lcc möte, man kan i stort sätt bara åka dit skriva på och gå men de var en parad där idag i little italy något med något italienskt helgon, var väl så där intressant. Men vi var alla sjukt hungriga så 10 Au pairer klampade in på en italiensk restaurang och beställde antingen pizza eller pasta. Efter de åkte jag och mötte upp Anna, Hanna och Elin för de gick runt och shoppade. Gick runt 5 ave lite och sedan tog vi oss till Hard Rock Café på time sqaure, time square en lördag är förövrigt  ingen bra idé, där vi satte oss och käkade. Jag beställde än natchos tallrik som var för typ 2-3 personer. Vi sa att vi skulle ta efterrätt på Max brenner men väntetiden där var 1h 20 min så vi gick till ett litet greps ställe istället där alla tog crêpes med nutella och jordgubbar, svin gott! 

Nu är klockan halv 11 och jag är redo att sova!



Parad



Jag och Rine på lunchen 

Hard Rock Nacho 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback