Ingen rubrik

I går var jag ledig så då passade jag på att tvätta mina lakan och handdukar. Sedan satt jag mig och åt frulle och tittade på idol, när de var klart  skypade jag lite med mamma. Efter lunch åkte jag över till Manhattan för lite shopping fick med mig en svart lite längre tshirt, en långärmad och sen hittade jag ett par höst/vinterskor på rean, värsta kapet.  Jag ville ju hitta en mössa och ett par vantar men allt jag hittade var ain't no wifey och yolo mössor. På kvällen kom Anna över efter hon hade sluta vi gick och åt, jag fick världens magknip och sedan tog vi oss till time square där vi gick runt lite, tog oss sedan till rockafeller där ifrån vidare till Bryant park och sen avlutade vi kvällen med Grand central station.

Idag har jag jobbat mellan 9-12 och nu vid ett ska jag möta upp Rine och den nya tjejen Ebba för vi ska ta oss över till Manhattan där vi har vårt Lcc möte.



Grand Central

Köpte lite godis i går i m&m butik, mitt lördagsgodis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback