Kallt

 De har blivit kallare ute nu, Förra onsdagen och torsdagen gick jag i shorts och linne och svettades som en gris, även på kvällen kunde jag ha shorts. Nu på morgonen är de ca 14 grader och idag på dagen gick de upp till ca 20 och sen på kvällarna blir de kyligare igen. Så nu vill jag ha min mössa! Inte något yolo eller ain't no wifey, utan en helt vanligt svart mössa, är de så mycket begärt. Och sen om någon råkar ha 2600kr som bara ligger så kan jag ta dem så nämligen ett par snygga sneakers på Marc Jacobs. 

Planerna för resten av veckan är jobba imorgon med en blank kväll som de ser ut just nu, fredag jobb och sen på kvällen ska jag ut och käka med Rine och en kille från Frankrike som kom hit samtidigt som mig, på lördag ska jag hänga med Anna och denna gången hoppas vi på att de inte är 1 1/2h väntar tid på Max Brenner för vi vill väldigt gärna ha dessert där. Sedan avslutar jag veckan med jobb på söndag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback