Lång dag

Förra inlägget blev ju lite fel då, skulle prova tidsinställning och glömde ändra datum därför blev de inlägget före de andra, ja ja.

Så idag har jag jobbat ett långt pass 7.30-20.30, nu sitter jag här i soffan och väntar på att sluta. Ikväll ska jag bara ta de lugnt, glo på tv och lägga mig tid.  Idag har de varit riktigt jäkla varmt, svettats som bara den, tror inte detta är något som kommer fortsätta utan de är nog bara tillfälligt. Men man kan väl hoppas på att de är varmt ett tag till.

Tänkte ta och berätta att jag kommer få en väldigt bra födelsedagspresent i år. Sissela kommer veckan efter man har fyllt år, vilket även är en present för henne eftersom hon fyller år dagen efter mig. Ska blir så himla kul att hon kommer hit och hälsar på.

Kommentarer
mormor säger:

Har inte läst din blogg på flera dar men har sett alla fina bilder du lagt ut. Förstår du är glad att
Sissela kommer. Tusen kramar till dig

Svar: Skickar en kram till er båda och tummarna att allt löser sig :)
Lisa Blomqvist

2013-09-12 | 07:56:43
Sissela säger:

Wohooo

Svar: Yey
Lisa Blomqvist

2013-09-12 | 09:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback