Ledig Fredag

Så hur såg gårdagen ut, jag böjade vid 12 och slutde sedan lite efter 7. Efter jobbet mötte jag upp Anna vi gick och köpte sushi och lite frukt och sedan gick vi och satte oss i Brooklyn Bridge Park, måste säga att de är ett av mina favorit ställen här i New York. Man har världens finaste utsikt över Manhattan skyline, dock så börjar de bli kallare ute nu och igår kväll var de faktiskt ganska kallt. Så nu gäller de verkligen att njuta av den sista värmen och göra utomhus saker innan de blir allt för kallt för att göra vissa saker.
 
Idag ställde jag klockan på 8 för jag ville iväg så tdigt som möjligt för att jag skulle till ett Social Security Office för att fixa ett security number. Trodde att de skulle ta mycket längre tid än vad de gjorde, de gick fakiskt jättesnabbt. Efter de gick jag och satte mig på ett Starbucks för att vänta på att Anna skulle komma, medan jag satt där blev det en liten snabb skype med mammi och Helle som satt i bilen på väg till Stockholm. När Anna sedan kom åkte vi över till Manhattan och shoppade lite, de blev 2 klänningar, en finare och en mer vardags och även ett par klackar. Berättar mer imrogn varför jag köpte de jag köpte. Efter lite shopping gick vi förbi Subway och sedan gick vi vidare till Bryant Park där vi käkade vår lunch. Just nu sitter jag hemma hos Anna och leker lite på hennes dator medan hon spelar tvspel med hennes lilla kille Aidan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback