Måndag=ledig

Hej hopp!
Igår kväll var jag och Anna på bio och såg Prisoners, jag hade väldigt höga förväntningar på filmen vilket aldrig är bra att ha, för den var inte alls som jag hade tänkt mig. Jag trodde att de skulle vara mycket mer lättare att se men den var faktiskt lite smått läskig till och från.

Idag är de måndag om någon har missat de, och idag har jag varit ledig. Känner att jag har gjort väldigt mycket idag, eller inte. Legat i soffan och tittat på idol och 90210, gått ner för att tvätta och äta men mycket mer än så gjorde jag inte på dagen. Nu ikväll har jag hängt med lite Au pairer , vi satte oss på Starbucks och pratade lite. När de andra sedan tog sig hemåt så gick jag och Anna en liten promenix längst 7 och  5 ave och kollade lite. 
Även fast jag inte har haft en jobb dag så är jag ändå trött, så nu ska jag snart krypa ner under täcket mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback