Marknad, Washington square park, mm

Klockan är halv nio, jag sitter här och de känns som om någon hat kört över mig med en lastbil. Emily har varit förkyld i veckan så nu har jag själv åkt på en jävla förkylning. Näsan rinner och halsen värker. 

Idag har jag hängt med Anna och Hanna. Vi möttes nere vid Barclay och gick Atlantic ner för de var en stor marknad där idag hela gatan var avstängd och där stod allt från matvagnar, fruktstånd, butikerna längst gatan hade gått ut och ställt sig och sen de som brukar vara på marknader, kläder, hoppborg,mm. Vi gick hela vägen ner till brooklyn bridge park där vi strosade runt lite och satte oss på en bänk ett tag. Vi hade lite tid över innan vi skulle möta upp Matilda och hennes kompisar för en födelsedags middag för mig och Matilda så vi tog oss till Washington square park där vi tog oss en glass i solen. Vädret idag har verkligen varit på topp, solen har varit framme  och de har varit super varmt. Bara för att jag inte orkar förklara allt så när vi skulle möta upp Matilda så blev de telefons och kommunikations fel så de slutade med att jag, Anna och Hanna  satte oss på en restaurang i west villige och hade en liten födelsedags middag. 

Detta underhöll jag mig med nu en dag i veckan 

Marknaden idag






Brooklyn Bridge Park




Washington square park 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback