Övernattning och cykeltur

Igår (fredag) så jobbade jag först mellan 8-3 sen gick jag upp och skypade med mamma, uppdaterade henne lite om mitt liv och sen så pratade vi lite allmänt som vanligt. Vid 5 mötte jag upp Anna och så gick vi och köpte lite chips och godis till kvällen. När vi kom hem så blev de take out, Kina och indiskmat. Senare så kom också Hanna som hade jobbat lite senare än oss så då satte vi på Mamma Mia. Vid 12 var vi alla helt slut så då gick vi upp och gjorde oss i ordningen för sängen och alla somnade nog direkt, i alla fall jag. 

Idag gick vi upp ganska tidigt för Hanna skulle tillbaka till New Jersey så jag och Anna satte oss framför tvn i någon timme innan vi gjorde oss i ordning och tog oss över till Manhattan. Där började vi med shopping i soho, jag fick inte med mig något idag, sen tog vi oss upp till Central Park för vi hade bestämt att hyra varsin cykel, vilket måste ha varit ett av våra bästa förslag på länge. Ett special price for you fick vi, mer än 3h för 20 dollar. Vi cyklade runt hel Central Park och även lite kringilikrok, de var så sjukt mysigt och kul, och vilket väder strålande sol, önskar att jag hade haft ett par shorts med mig. Efter cykelturen gick vi en sväng för att se om vi ville göra något mer på Manhttan men vi bestämde oss för att ta oss hem till Anna istället där vi hade mat och godis sen igår. Så nu ikväll har vi käkat rester och godis och tittat på film.

Bilder från dagen togs med Annas systemkamera så jag lägger upp dom när jag får dem. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback