Spontan bio

Idag fick jag börja lite senare, istället för att börja vid åtta så blev de tio idag, mycket snällt. Idag var vi på lekplatsen en lite stund och sedan efter lunch så kom ett tvilling par över och hade playdate med Silas. Vid 3.15 hade Ems en klass på Kidville, My big messy art class, där de målades och lektes med lekar. Eftersom de var första gången så var alla lite tillbaka dragna, de blev lite som så att får jag verkligen göra detta, är detta rätt. Men de kommer gå snabbt snart kommer de göra roligt fina kladdig målningar.

Nu ikväll mötte jag upp Anna, vi hade tänkt att bara träffas och ta en frozen yoghurt men de blev en spontan bio istället. Förr helgen pratade alla på kräftskivan om att man var tvungen att se One Directions film och när vi stod där så skulle den börja om 5min, de börjar aldrig i tid, så då tog vi den. Vi var de ända som ville se den filmen idag tydligen så vi hade hela salongen för oss själva.
Imorgon är jag ledig så då tänkte jag duscha, tvätta mina lakan och handdukar och sedan ska jag och Anna turista/shoppa lite. Hösten är ju snart här och jag behöver ett par höst/vinterskor, mössa, halsduk och lite sånt. 

Syns kanske inte bäst på bilden men de är en stor cola och den är verkligen stor! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback