Tisdag hela dan

Idag började jag vid 8.00 och skulle sluta vid 6 men fick gå vid 5, vilket var väldigt snällt. Så vad har vi gjort idag, jag har båda barnen denna veckan så idag började vi dagen med att käka frukost, tittade på tv och sen drog jag med mig båda till lekplatsen. Efter de kom vi hem och lekte lite sen var Em hungrig så då gjorde jag chicken fingers och pommes till dem, efter maten tog Emily sin nap. På eftermiddan gick jag och Emily eb sväng själva medan Sooae var hemma med Sials. 

Juste idag har de varit riktigt varmt och och imorgon skulle de tydligen bli ännu hetare.

Detta är min middag har lagat den själv, host. Lagt som i värmt i micron



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback