Träffat Beatrice

Igår var de tydligen 100 dagas jubileum, 100 dagar i USA. Hade ingen aning om de men när jag gick in på Facebook var de ca 10 personer från training school som hade uppdaterat 100 dagar i USA, yey. 

I alla fall nu sitter jag här i min lilla soffa och är helt slut, känns typ som jag har jobbat, tränat 3 pass och att klockan skulle vara typ 2, men så är de ju inte riktigt. För klockan är ju bara halv 11 och jag har inte tränat ett ända pass. 
Kvällen har jag spenderat inne på Manhattan där jag mötte upp Bea och hennes kompis, de känns verkligen inte som de har gått 3 månader sen jag såg henne sist. Jag tog dem till Time Sqaure, M&M store, Disney butiken, sedan blev de middag på donken bara för att vi inte hade så mycket tid och efter de gick vi lite på 5 ave för att deras buss väntade längre ner på gatan. 

När jag tänker efter så känns de verkligen inte som de har gått 3 månader sedan jag såg er där hemma. Men de var ju ändå ett tag sedan mamma sa till mig att städa mitt rum, de var ett tag sedan jag körde cola bilen eller gula faran ( som nu har blivit utbytt till Berra), de var ett tag sen jag spenderade en fredag och lördag kväll med tjejerna, ett tag sedan jag var på Friskis, ett tag sedan jag gjorde allt som var min vardag helt enkelt. 

Tänkte också passa på och säga något om min stavning och mitt språk här på bloggen, får alltid höra något av mamma när vi skypa, vadå bakrummet (the back room) vadå klass inte lektion då ( emilys class). Men vissa saker bli bara konstiga, jag gör en direkt översättning i huvudet , jag skriver bara de jag tänker och tänker inte alltid på att formatera de rätt så att de låter bra när man läser de.

Här är en bild på The Empire State Building nu ikväll




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback