11 April

Jah då har ännu en vecka passerat igen, Robbie var sjuk i veckan så jag jobbade hela dagen lång både tisdag och onsdag. Igår skypade jag med tjejerna, de är alltid lika kul att bara sitta och prata lite om allt möjligt. Igår så öppnade jag även resväskan och slängde ner alla vinter saker, jackor, skor, tjocka tröjor,mm. Planen var väl från början att skicka med familjen saker hem i deras väskor, men jag tror inte den planen håller längre. De blir nog att åka ner till China Town och köpa en reväska som jag kan fylla och skicka med hem. Om en vecka kommer familjen och mormor, ska bli sååå kul! har inte haft ledigt på 10 månader så en veckas semster ska bli riktigt skönt.
I helegn ska jag hänga med Elin och Anna, de är deras sista helg, snyft. Så allt de sista som de vill göra ska vi hinna med i helgen innan de börjar sin resemånad på onsdag. 
 
Nu ska jag åka och hämta killarna, älskar fredag för då är de bara att hämta dem, när vi kommer hem får de titta på TV eller vad de nu vill göra för då har de inga läxor och sen kommer deras pappa och hämta dem vid 4.30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback