Familjen på besök

Herregud jag har inte jobbat på så länge nu, ledig torsdag-fredag förr förra veckan, ledig helgen, hela veckan plus denna helgen. De känns så konstigt med en vanlig vecka nu eftersom killarna hade påsklov innan det. Men jag har bara 4 hela jobb veckor sen åker jag och Bea till LA och efter det jobbar jag bara 2 1/2 vecka till.
Veckan med familjen har varit toppen, de har blivit långa dagar med massa saker att göra varje dag.
-China town, Little italy
-Central Park
-Greenwich Villiage, Soho
- shopping
- Frihetsgudinnan, Ellis Island
- Top of the rock
 och massa fler saker.
Mamma har varit orolig över shoppingen, hon har bara velat shoppa (nästan), Micke har varit orolig över vattenhållen, mormor har varit orolig över att hon inte skulle ha tid att skriva inlägg på Facebook, hon som aldrig har gjort de innan. 
 
Denna helgen har varit bra, träffade Hanna igår, vi åkte ner till soho, lunchade i Washington Square Park där vi sedan satt ett tag, gick sedan och köpte oss en super god strawberry lemonade innan vi åkte upp till Time Square där jag sa hejdå till henne, då hon börjar sin resemånad nästa vecka. Efter att jag hade kramat om henne åkte jag hem, helt slut var jag. Kom hem och åt lite kina mat från i fredags sen hamnade jag framför Grey's Anatomy resten av kvällen. Idag tog jag de lugnt på förmiddagen, på eftermiddan gick jag till Kira, vi satt ute i solen ett tag inna jag, Kira och Anna åkte till Chessecake factory och åt middag. Vi avslutade sedan kvällen hemma hos Kira igen.
 
Fick bli en snickersbar chessecake för min del, orkade bara halva så imorgon har jag lite efterätt också :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback