Fint väder, äntligen!

Här sitter jag med en uppblåst mage, jag äter nästan aldrig bröd längre och har inte gjort de på ett bra tag. Och idag blev de två pizza slice till middag vilket nu i efterhand inte känns så bra för min mage gör jätteont. 
Okej så hela veckan har jag tänkt och blogga, jag har tänkt på de, jag har tagit upp blogg.se, jag har tilll och med loggat in och skrivit lite, men har alltid glömt bort eller varit för lat för att fortsätta. Men nu så ska jag skriva några ord tänkte jag.
 
Så i måndags började jag veckan med att vara hemma med Eric som var sjuk, jag trodde först inte de var så illa för han såg utvilad och pigg ut när han kom upp ur sängen men efter att han hade ätit sin frukost så kom de tillbaka upp igen i skålen och lite feber kom också. Men efter lite medicin och vila så mådde han bättre. Jag jobbade hela dagen lång, från 6.15-7.30, ingen jobbig dag men var ända ganska trött. Juste i måndags morse så snöade det, fick borsta av bilen för de kom riktigt stora flingor. Gissa när jag gick och la mig i tisdags..... 8.30, jag var helt död och somnade med en gång. Igår efter läxläsningen så var vi ute och lekte i de fina vädret, och lika så idag, cyklade,spleade fotboll och amerikansk fotboll. I dag efter gymmet åkte jag hem duschade och istället för att titta på Grey's Anatomy så åkte jag och köpte en kaffe och körde till stranden i Long Beach. Vädret var så himla fint idag så jag satt på en bänk ett tag och bara njöt, gick lite på stranden och the boardwalk. Min plan är att sen när de blir varmare så kör jag varannan dag gymmet och varannnan dag stranden, kanske båda någon dag.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Beatrice säger:

Låter som en bra plan och tur du har som bor så nära stranden, det kommer jag sakna enormt mycket!!! :)

2014-04-07 | 22:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback