Bye Bye Anna & Elin

Helgen har varit toppen, sol, värme och trevligt sällskap. Eftersom detta var Elin och Annas sista helg, så gjorde vi de sista som de ville göra. Vi har suttit i Bryan Park 3 gånger där vi har njutit av solen, druckit en Jamba Jucie, ätit Chipotle och ätit Panera Bread. Vi har gått längst 34st och 5ave, köpt svin dyra men super goda jordgubbar från Godiva som vi sedan åt i Central Park. Vi har varit nere i Greenwich Village och Soho, vi mötte upp Hanna som har sina föräldrar här och sa hej till dem. 

Att säga hejdå till Anna och Elin kändes konstigt, sista kramen och hejdå i New York. Jag är så glad över att jag har haft Hanna, Elin och Anna detta år, helgerna har alltid varit höjdpunkten på veckan. Jag hoppas att ni får de bra på Hawaii och i LA så syns vi i Sverige igen när jag kommer ner till Skurup och Kävlinge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback