Spring Break

Här ligger jag i mörkret, under mitt varma sköna täcke och ska snart ta mig upp och ta en varm skön dusch. Denna veckan har killarna haft lov, i måndags var de ju passover, i tisdags regnade de hela dagen och på kvällen åkte jag och mötte upp Kira och Anna. I onsdags var vi och handlade nya sneakers till Eric och Brandon och sen åkte vi och köpte lunch på Panera Bread sen slutade jag vid 3.30. På kvällen åkte jag hem till Kira, vi gjorde quesadillas och pratade lite om Hawaii, vad vi ska göra och lite så. Efter att Anna hade slutat jobba som kom även hon hem till Kira, vi avsluade dagen med att googla godis,mat, dryck,mm från svergie, tyskland och österike. Killarna åkte till sin pappa i onsdags kväll så igår tog jag sovmorgon, tittade på Grey's Anatomy och åt frukost, skypade med Bea, jag hade på mig pyjamas fram till 3.00, då lämnade jag huset en timme för jag var tvungen att åka till banken och CVS. Jag packade min väska som jag ska skicka med hem, jag kom då på att vägen jag köpte inte är i KG så min väska är inte alls övervikt utan jag kan slänga ner massa mer saker. Ja vad gjorde jag mer, jag gjorde lite små saker men inget av de jag egentligen skulle göra, som att städa och tvätta så de måste göras idag. Jag har inte haft tid att träna på hela veckan, eller jo igår och idag men sängen har varit så varm och skön på morgonen och de är då alla bra passen är, hehehe.
 
Som vanligt så gör jag massa andra saker när jag bloggar så detta har ju tagit ett tag att skriva så nu ska jag slänga in en tvätt i maskinen, duscha och sen äta frukost. Jag måste även packa klart min väska som jag ska ha under veckan och sen ikväll åker jag in till city och möter upp familjen och mormor som nu sitter på planet på väg hit.
 
Bilder från förra helgen
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback