Dessa "snöstormar"

Eftersom jag gick och la mig sent i söndags så var jag helt död när klockan ringde klockan 6.00 men då hade jag fått ett sms av min host mom att jag kunde komma upp vid 8.30 för killarna var hemma från skolan pågrund av "snöstorm" igen. Jag reagerade inte ens på att de skulle vara hemma utan ställde nytt alarm och sov 2 timmar till. Sen när jag vakande igen kom jag på att de skulle vara hemma hela dagen, jag gillar verkligen min ensam hemma tid jag får på dagen, men men. Igår hade de skolan igen, så jag kunde åka och träna på förmiddan. Efter jobbet åkte jag och hämtade upp Elisabeth vi åkte och åt sushi i Rockville Center och sedan åkte vi till ett Dunkin Dounts.
Idag visste de inte om killarna skulle ha skola eller inte. De valde att skjuta på skolan i 2 timmar så jag kunde sova 2 timmar längre idag. Så Robbie och Brandon börjar vid 10.15 och Eric vid 11.30. Detta för att de snöade lite i natt/morse och nu så regnar det. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback