Happy Valentine's Day

Då var de Fredag kväll igen då, skönt med helg, ska njuta av denna helgen för nästa vecka så är de sportlov så då kommer killarna vara hemma hela veckan lång. 
Igår blev de självklart en snödag, ja ni vad gjorde jag. Först låg jag och tittade på millitär kanalen med Robbie och sen spelade vi kort, rulla dam och 2 andra spel som han lärde mig war och BS. War handlar bara om att vända upp kort och ha tur så de är skittråkigt. Efter de ville Eric mysa så vi la oss i soffan och tittade på tv och där somnade han på mig. Han måste ju ha varit helt slut efter allt tv tittande och spelande på plattan.
På kvällen hade jag sushi dejt med Elisabeth och efter lite mat åkte vi till dunkin dounts och tog en kaffe. Hennes host mom frågade henne om vi kunde åka förbi CVS och köpa lite godis till hennes barn, men de var inte så lite godis på den listan. Vi gick runt där inne med en kundvagn och plockade på oss allt. Jag köpte även 3 små påsar med choklad hjärtan till killarna som de fick imorse.
 
 
Eric hade mailat detta från skolan till mig. Dear Lisa Happ Valentine's Day Love Eric. Han sa att han valde mig för att han älskar mig så mycket!
 
 

Kommentarer
beatrice säger:

han är så söt lilla eric :)

Svar: Ja han har sina stunder :)
Lisa Blomqvist

2014-02-18 | 05:25:39
Bloggadress: http://beatricepetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback