Hawaii

Tjenixen!
Jah då var de Onsdag kväll, jag älskar när veckorna rullar på. De har inte hänt så mycket de senaste dagarna, Måndagen var en vanlig dag, körde killarna till skolan, hade min lediga tid, hämtade upp dem, gjorde läxor, lekte, middag och sen slutade jag, samma sak i går. I dag körde jag ungarna till skolan, hade min lediga tid men idag behövde jag inte hämta dem. I vanliga fall på Onsdagar hämtar jag Robbie vid 3.00, Eric vid 3.35 och sedan tillbaka till skolan #5 för att hämta Brandon, men Robbie skulle stanna kvar idag och Sal hämtade Eric och Dawn plockade upp de andra 2 på vägen hem. Så i stället för att börja vid halv 3 så började jag vid 4.00 idag. Gjorde läxorna och sen satt jag och Robbie och spelade rulla dam. Jag lärde honom det igår och han tyckte de var super coolt att han kunde ett "svenskt" kortspel.
 
Jag hade ju tänkt åka till Hawaii på min resemånad och planen var att göra en Au Pair trip till the big island en vecka, jag har faktiskit bokat den. Men sen idag så ångrade jag mig så nu måste jag avboka den. Jag och Kira har bestämmt oss för att göra Hawaii själva i 2 veckor, så idag bokade jag mitt flyg här ifrån NY till Hawaii. så nu är de bara boende och flyg från Hawaii till LA som saknas sen är allt klart till den resan. Jag och Bea har även bestämmt att i Maj ska vi åka till LA, har inte bestämt någon datum ännu men snart är den också bokad och klar.
 
I natt ska de snöa, och tydligen ska de snöa hela dagen immorgon också, dså de lär väl bli en snödag imorgon. Jag håller tummarna att de inte blir de. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback