Hej hopp alla glada!

Igår åkte jag in och mötte upp Hanna, Anna och Annas kompis Emilia som är här och hälsar på. Vädret var inte på topp, kallt och snöblask. Så vi gick och shoppade längst 5ave hela dagen.  På kvällen åkte vi alla hem till Anna, där beställde vi indisk mat och tittade på film.
Idag började vi dagen med brunch på Alice's Tea Cup, väntetid på 1 1/2 h men de va de värt. Sen åkte vi ner till Greenwoch Village. Där vi gick lite vid Hudson River, vi var inne på chelsea market och tittade lite innan vi gick och satte oss på Starbucks ett tag och vilade benen. Vi avslutade dagen med att gå in i några butiker på 34st.
När jag kom hemb lev jag lite chockad då jag möttes av tre hundar istället för en. Vi ska tydligen sitta hundvakt i några dagar åt hennes systers hundar. Denna veckan har killarna sportlov så de bli fullt hus här med ungar och hundar.
 
 
 
 
Jag och Hanna delade på dessa 2 tallrikar. På den första är de sparris, päron, hollandaisesås, scones med lax och pocherade ägg. Och på den andra är de french toast med bär. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback