Lördagen

I lördags åkte jag och Anna in och mötte upp Elin vid Penn, vi traskade upp till Times Square när vi närmar oss HM så ser vi på en av skärmarna, Live från HM Time Square, gissa vem som sitter där inne och skriver autografer och tar kort med massa människor, jo David Beckham. Så vi springer fram till HM, men pågrund av Super Bowl och att han satt där inne så var de fullt med folk så vi trycker oss fram, när vi nästan är framme så hör vi hur folk börjar skrika, 2 min senare kom vi fram till dörren och självklart så hade han ju lämnat då. Fattar ni jag var 2 min ifrån att få se David Beckham och kanske ta ett kort med han. Asså 2 min, 2min! Ni fattar inte hur arg jag var.
Men i alla fall så tryckte vi oss vidare genom allt folk och mötte upp Hanna. De 4 musketörerna var samlade igen, var ett tag sen vi var alla nu. Vi gick ifrån Time Square och vidare uppåt. Vi gick till ett litet diner, ni vet ett sånt där riktigt amerikanskt, där brunchade vi.
Vi åkte sedan ner till Soho där vi gick in i några butiker, vi avlutade kvällen på Whole Foods med lite smoothie från Jamaba Jucie. Jag och Anna följde sedan med Elin hem till Jersey.

När vi brunchade så blev det apelsin Jucie, french toast, ägg, bacon och skinka för mig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback