Maaaat

Mat är ju bland de bästa som finns. Idag började jag dagen med grekisk yoghurt, turkey bacon, apelsin juice och super goda blåbärs våfflor. 
Jag gick sedan till tåg stationen, japp ni läste rätt, jag gick. Det är super fint väder idag, solen skiner och de är 8 plus, de tog mig ca 30min att gå dit. När jag kom in till city så gick jag till Macys, skulle titta på tröjor till Calle och Lucas men hittade inga. Nu sitter jag på Starbucks och äter lunch, bagel och en cool lime medan jag väntar på att Kira och 2 anda tjejer ska komma in. Vi ska gå i lite butiker och ikväll ska vi till Harlem på någon typ "fest". Elisabeth har sin pojkväns lägenhet så hon bjöd över oss. Hoppas alla har/får en trevlig helg så hörs vi nästa vecka, bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback