New Jersey och Au Pair möte

Efter jobbet i Fredags åkte jag in och mötte upp Anna på Penn Station, vi vandrade sedan upp till Port för att ta bussen till Hanna. Vi släpte av våra saker och åkte och hämtade Elin innan vi körde vidare till Outback Steakhouse där vi åt middag. I lördags åkte vi och en kompis till Hanna som heter Alexandra till Woodbury, de är ett outlet som ligger up state så de tog oss en timme att köra dit. På kvällen åkte jag, Elin och Anna och åt på chipotle och som efterrätt blev det en froyo innan vi tog tåget tillbaka till NY. Igår så skypade jag med Farmor på morgonen för hon var hemma på middag hos familjen så då passade jag på att säga hej. Vid 12.00 kom Elisabeth och hämtade upp mig för vi hade Au Pair möte, bowling. De var skit tråkigt, vi var 8 au pair på min bana och allting gick bara väldigt segt, folk faattade inte att man kastade iväg klotet 2 gånger ch de förstod aldrig när de var deras tur utan gick bara iväg hela tiden. Vi fick i alla fall donuts, pizza och cola så de tryckte vi i oss och sedan åkte vi tillbaka. Jag tog tåget in till city där jag mötte upp Hanna, Anna och Elin, vi gick och shoppade i någon timme innan vi åkte hem igen. 
 
Ni får nöja er med 3 bilder för de är allt jag har från helgen
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback