Söndag och Super Bowl

I söndag vaknade vi upp hos Elin utvilade och redo för Super Bowl. Vi började med att åka till Short Hills Mall. Där åt vi lunch på Cheesecake Factory och självklart blev de en cheesecake till efterrätt. Efter det åkte vi till Livingston Mall. På kvällen åkte vi till en sports bar, Miami Micke, där vi såg matchen. De var Broncos VS The Seahawks och vinnande laget blev The Seahawks. Jag kan ju inte reglerna och jag visste inte vilket lag som var bäst men de var kul i alla fall. Vi köpte wings och en nacho tallrik som vi delade på,  amerikanskt all the way. Vi såg inte sista minuterna för vi skulle med tåget hem. Tåget blev självklart försenat påvägen så jag missade mitt tåg precis. När jag äntligen satt på tåget hem så blev de också försenat så jag var hemma här efter 12 någon gång. Tog en taxi, som jag inte behövde betala för, och sedan var jag hemma här runt 12.30.

 Mango och Key Lime cheesecake 

Wings och Nacho 

 Paus underhållningen i halvlek bestod av att Bruno Mars kommer in och gör ett super framträdande




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback