Veckan

Jah då var de Torsdag kväll igen, hur skönt som helst. Veckan har rullat på precis som vanligt, inget ovanligt har hänt. Jag har kört killarna till skolan, åkt och tränat varje dag, kommit hem duschat, ätit och tagit de lugnt innan de har varit dags att hämta dem igen, hem gjort läxor, haft stuffed animal parties med Eric, ätit middag och slutat. Igår efter jobbet åkte jag och Elisabeth till Masago och åt sushi och efter de åkte vi till Dunkin Donut och tog en kaffe. Jag har även bokat mitt flyg hem nu med Cultural Care, kommer flyga hem någon gång mellan den 30 juni- 3 Juli, de som suger lite är att jag inte kommer få reda på mitt flyg förens 6-4 veckor innan de är dags att sluta. Imorgon efter jobbet så ska jag åka till college igen och ta mina sista credits, denna gången blir de Social Media Marketing. Jag och Kira kommer ta samma kurs, men de är även 2 till som ska ta en annan kurs så vi sammåker allihopa. Förhoppningsvis blir de inte allt för hemskt.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback