Förökning i familjen

Vi har fått förökning i familjen hemma,  en lite hundvalp vid namn Biffen. Han är en lite cavapoo (stavning) på 12 veckor. och så himla söt.
Så vad annars har hänt, inte så mycket faktiskt, de har varit riktigt kallt här nu i 2 dagar men jag tror att de skulle börja bli lite varmare nu igen. Asså detta vädre, de går upp och ner hela tiden, ena stunden snöar de, andra så är de varmt och allt smälter bort och sedan blir de svin kallt efter det.
I måndags efter jobbet träffade jag Elisabeth och en tjej från spanien som heter Beatrice, vi åkte och åt sushi och avslutade med kaffe på Mcdonalds. Sen nu tisdag-onsdag så har jag inte gjort något alls, bara slappat och titta på Gossip Girl. De är ganska kul att se på de för man känner igen sig hela tiden eftersom de utspelar sig här i New York. Snart är de helg igen, yey, med tanke på att jag låg sjuk hela förra så ska de bli kul att lämna huset. Jag ska åka till Bea i helgen, bara umgås, äta godis och ta de lugnt.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback