Fredag-Lördag

I Fredags på min lediga tid under dagen så, duschade jag, städade killarnas rum, tvättade och vid lunch åkte jag och mötte upp Elisabeth för lite sushi. Efter att jag sedan hade hämtat killarna och deras pappa sedan hämtat dom så slutade jag och tog sedan tåget till Brooklyn där kag mötte upp Anna. vi åt thaimat och sedan gick vi på bio, The Hobbit 2. Jag sov över hos Anna och på Lördagen tog vi sovmorgon, åkte in och gick i Central Park. Vi mötte sedan upp Elin och åkte och hadlade mat innan vi åkte hem till Anna igen som var själv hemma. Vi gjorde Tacos och tittade på film, jag hade även köpt en pumkin pie men den var inte alls god. Vi bokade även biljetter till New York Rangers som vi gick och såg på Söndagen, och vi bestämde några datum när vi kanske ska åka till Boston och Niagarafallen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback