Händelserik helg, not

Vilken spännande helg det har varit, låg i sängen hela lördagen och i söndags när jag vaknade så kände jag mig bättre sen framåt eftermiddagen så började jag känna mig dålig igen. Dawn fyllde 40 igår så hennes syster med familj och hennes mamma kom över och åt middag. Jag satt där och försökte hålla mig vaken, lyckades med en timme och vid 19.30 var jag i säng. Som tur är så mår jag bättre idag, hostar fortfarande och snyter mig fortfarande men hoppas på att de försvinner snart! 
Imorgon ska de bli -10 ute och de pratas om ifall de ska stänga skolan för att de är för kallt. Hallåååå de är väl bara att klä på ungarna lager, jacka, mössa och vantar.
Så hur ser denna veckan ut, jo helt normalt, inget speciellt händer, sååå skönt med vardag igen!
 

Kommentarer
Isabell säger:

Hoppas att du blir bättre snart! De har lite konstig syn på vad som är kallt. När vi var hos bea så gick barnen i leggings och klänning och en liten höstkappa när vi var utomhus. Termobrallorna hängde kvar i lekrummet. Det är ju inte konstigt att barnen blir sjuka ;)

2014-01-07 | 12:03:48
Bloggadress: http://fitnessisabell.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback