Långsamma dagar

Måndag, tisdag och onsdag denna veckan har gått så sjukt långsamma. Jag vet inte varför för, dagarna har rullat på som vanligt men av någon anledning så känns 3 dagar som en hel vecka. Nu hoppas jag på att morgon dagen går snabbt förbi och att halva Fredagen också går snabbt förbi så att de blir helg igen.
I måndags var Robbie hemma från skolan, han har fått någon bakterie, virus något i halsen. Så jag satt uppe och tittade på tv med han hela dagen. Jag började även på min läxa som jag måste skicka in om 2 veckor till helgkursen som jag ska ta i slutet av Februari. Igår var de en helt vanlig dag med jobb på morgonen, tvätt, träning och lite slappande på dagen, sen hämta killarna, läxläsning, lekte och sedan middag. På kvällen åkte jag och hämtade upp en ny tjej som heter Ronja som bor i Rockville Center, vi åkte till Starbuck, tog en kaffe och satt bara och pratade om allt möjligt. När jag skulle lämna henne igen så tappade jag bort mig lite, hon kom i Fredags och kan inte stället än och jag känner inte till den delen av Rockville Center alls så de tog nog en extra 30min eller något innan jag släppte av henne hemma.
Idag var jag först på gymmet i en timme, kom hem och fixade med tvätten och åt lunch innan jag åkte till Starbucks och mötte upp en tysk tjej som heter Kira, hon kom hit samma datum som mig så vi satt och tittade på lite saker till resemånaden som vi tänkte göra tillsammans. Idag kom även min väska på posten, jag köpte den för 2 veckor sedan men den fanns inte kvar i svart så de skickade hem en till mig istället. 
 
Brandon klädde ut sig till Stitch igår, Eric spiderman och jag cat in the hat
 
Detta är min nya väska, scarfen ska självklart bort!
 

Kommentarer
Tilda säger:

Hej, jag går just nu andra året på gymnasiet men vill jättegärna vara au pair ett år när jag har gått ut. New York har alltid lockat och eftersom jag såg att du är där nu tänkte jag passa på att ställa lite frågor. Förlåt om du redan har skrivit ut något av detta men har tyvärr inte haft tid att gå igenom hela din blogg än.
- Vilken agentur använde du dig av, är det något du rekommenderar?
- Jag vill jättegärna åka till just New York (i alla fall i närheten) men överallt står det att man inte kan välja stad utan endast familj, hade du bara tur som hamnade där eller kunde du välja?
- Hur mycket erfarenhet med barn hade du innan du åkte, hur hårda var de med det?

Du får svara på mail eller kommentaren, det du tycker är enklast, tack!

2014-01-30 | 21:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback