Liten uppdatering från veckan

I tisdags gick ungarna i skolan, jag tränade och sen gjorde jag de vanliga, tvättade, åt lunch och såg något avsnitt eller film. I tisdags började de snöa, så igår blev skolan inställd pågrund av "snöstorm". Jag undrar hur många dagar de kan få ledigt egentligen på ett år pågrund av snö. De var i alla fall väldigt kallt igår -14, så vi höll oss inne hela dagen. Man hade väl kunnat ta sig ut senare på dagen när de blev lite varmare men då var de ingen som ville. Vi tittade på tv, film, de tittade på minecraft videos, spelade och jag satt där brevid och kände efter någon timme att jag bara ville springa upp och ner för gatan några gånger så att jag fick ur mig rastlösheten. Dawn kom hem runt 3.30 så då slutade jag. Jag skypade sedan med Bea, för att göra en lång histora kort, hennes host föräldrar är dumma i huvudet och hon bor inte längre med dom. Så nu håller vi tummarna att hon hittar en ny familj snart. Idag har de varit en vanlig dag, inget speciellt har hänt och om ni har missat det så är de fredag imorgon, wiiiiiiiie! 
 
 
Eric byggde ett pirat skepp igår, en kartong som han gjorde några hål i på sidorna och sedan målade vi den i massa färgor med hans kritor. När de sedan var filmdags kröp han ner i sin lilla låda och satt där hela filmen.
 
Eric skrev denna lappen till mig igår. De står I lave Lesa, vilket då var ett försök till I Love Lisa
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback