Martin Luther King

Jah idag var de då Martin Luther King Day och alla har varit lediga. Jag fick sovmorgon till 9.00, jag och Eric gick ut en timme på bakgården och lekte pirater och minecraft. Inne i värmen igen satt vi och spelade, han på sin platta och jag på min mobil, de var något mineraft race car spel som han tyckte var jätteroligt. Robbie och Brandon satt på sina plattor och byggde upp något land på minecraft hela dagen. Vid 3.30 slutade jag och gick ner och skypade med Bea i mer än 2 timmar, hon hade lite saker som hon behövde prata och fråga om.
Nu har jag precis ätit middag, kyckling och grönsakspaj. Jag har också sagt nu att jag inte vill förlänga utan att ett år är lagom för mig. De sa att de gärna ville ha kvar mig och att jag jättegärna fick stanna men att de förstår att jag vill hem till nära och kära. Nu ska jag se klart en film och sedan ska jag se dagens Paradise Hotel avsnitt innan de är dags att sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback