Nyårsafton

Igår jobbade jag fram till 4.00, vi var på läkarbesök med killarna för de hade en check up. Efter jobbet gjorde jag mig iordning och åkte inte till Manhattan där jag mötte upp Elin, Hanna och Hannas syster. vi tog oss till Vapiano där de blev pizza för allihopa. Efter det tog vi oss till en klubb som vi hade köpt biljetter till, vi stod i kö i 45min och när vi kom in var garderoben full, de spelade samma musik hela tiden samma beat på varje låt, de hade även bjudit in allt för mycket folk så man kunde inte röra sig. De hade på tv:n så att man kunde se live från Time Square. Efter 12.00 slaget bestämmde vi oss för att ta ett tidigare tåg hem så jag var hemma här igen vid 1.40 och i säng vid 2.00. Jag behövde inte heller gå upp vid något speciell tid idag så vid 12.00 vaknade jag. När jag kom upp så var Robbie och Brandon på bio med sin pappa, de blev The Hobbit igen, Eric satt framför datorn för han ville inte göra något. Själv la jag mig i soffan och tittade på Sagan om ringen, där hamnade jag sen i några timmar, började även att se på Sagan om de två tornen. Vi körde på en tidig middag idag, det blev kinamat.
Imorgon börjar killarna skolan igen vilket är väldigt skönt, ska bli så skönt att gå tillbaka till vardagen igen.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback