Onsdag och Torsdag

Jag var faktiskt duktig och gjorde ett inlägg i morse men sen så försvann de påvägen när de skulle publiceras. De stod nog att igår efter att jag hade lämnat killarna på skolan så åkte jag till gymmet, efter det duschade jag, tvättade och åt lunch. Efter att jag hade fått lite mat i magen så tog jag en nap, såg ett avsnitt av Gossip Girl och sedan hämtade jag killarna. När allas läxor var klara och medan Robbie var på terapi så lekte jag, Eric och Brandon med lego och tågen. Efter maten gick jag ner på mitt rum och tittade först på paradise hotel och efter det tittade jag på The Town och helt plötsligt så var klockan halv 12.
 
Idag när Robbie och Brandon var i skolan så lekte jag och Eric först med tågen och sedan tittade vi på tv. Dagens frukost blev havregrynsgröt med blåbär. Barnen har börjat äta mycket havregrynsgröt så jag har dragits med lite i det, fast jag har ju helst mjöl till min och jag skippar gärna 10dl socker. Efter att jag hade släppt av Eric så körde jag bara runt tillbaka sidan av skolan för han hade en Book Fair 20min efter att han hade börjat. Dawn gav mig pengar så att jag kunde hjälpa Eric att hitta någon bok, han valde en om brandbilar och en om racebilar med någon noshörning. Efter det åkte jag till gymmet, gick lite segt idag för hade ingen motivation till att träna allting kändes bara väldigt tråkigt. Här hemma igen så duschade jag, åt lunch, och tog en nap på en timme.
Eftermiddagen var desamma, hämtade Robbie och Brandon, sedan Eric, körde Robbie till Hebrew School, åkte hem och gjorde läxan med den andra, de gick på 10min idag. Efter det hamnade vi framför tv:n innan de var mat, dagens middag blev pizza.
Imorgon är det äntligen fredag, wiiiiiieee!!! Jag ska åka in på lördagen och träffa Anna och Elin, vi har inget speciellt planerat mer än att Anna är själv hemma på lördag så vi ska väl laga lite mat och se någon film.
 
Jag har faktiskt varit duktig och tagit 3 bilder på huset och min gata, tänkte ta några fler på området innan jag lägger upp dem men de är påväg. Jag vill ta kort på ungarnas skola men jag vill inte att någon ska tror att jag är någon creppy människa som står där och tar kort på ungarna. De är ganska mycket regler här när de gäller skolan. De har stor säkerhet, vem som helst kan inte komma in, skulle jag gå in på skolan för att hämta någon av dem för att de är sjuka så måste jag ringa på dörren, visa mitt leg i en kamera, sedan kan jag komma in, precis innan för dörren sitter en kvinna där måste jag säga vem jag ska hämta.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback