Snöstorm

Igår gick killarna tillbaka till skolan igen, och själv tog man hand om 10kg tvätt. När jag hämtade dem kom de alla ut med ett stort leende, pågrund av snöstorm så är skolan stängd idag. De började snöa runt 6 igår kväll och de fortsatte att snöa hela natten. Igår efter jobbet mötte jag upp Elisabeth för lite sushi, hon har fått sin njure inflamerad och legat på sjukhus i en vecka och nu går hon på antibiotika och kände att hon behövde komma ut från huset en timme. De snöade på rätt mycket när jag körde, och hade man använt vinterdäck i detta land så hade de gått mycket lättare. Både Sal och Dawn har varit hemma från jobbet idag pågrund av snöstormen, nu pratar vi ju liksom inte 5 meter snö utan  knappt en halv meter. 
Själv har man gått och blivit sjuk igen, huvudvärk, hostar, fryser och svettas. Så jag somnade i 3h förut men jag känner mig fortfarande helt slut i kroppen.
 
Der har varit kallt idag
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback