Söndag

I söndags vaknade vi runt 10.00, gick ner och käkade frulle, gjorde oss iordning och sedan begav vi oss in till stan. Där mötte vi upp Hanna och tog oss ner till Soho där vi tittade i lite butiker, jag köpte en väska men den fanns inte kvar i svart så dom skickar den hem till mig istället, jag hoppas att den kommer på fredag. Vi lunchade på Soho park, gick in i några fler butiker innan vi tog oss till Madison Square Garden för att se New York Rangers och lilla Henke. De platser vi hade bokat var inte  de bästa och då la vi ändå 100 dollar, men sen kunde vi flytta ner för de fanns 4 platser lediga och då såg vi super bra. De var riktigt kul att se hockey matchen även om jag inte är et fan av det. Det var liksom allt runt omkring också som gjorde stämmningen bra och såklart att vi fick se Henrik Lundqvist. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Isabell säger:

LISA! Vi får inte tag i mamma o pappa. Om dem ringer dig så säg att dem ska gå av i Southampton och ta en taxi till hotell The Atlantic. De har tagit beas usa mobil så de kan inte nå oss.

2014-01-23 | 22:34:26
Bloggadress: http://fitnessisabell.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback