Tisdag

Idag tog jag mig entligen iväg till gymmet, efter att ha varit sjuk, barnen haft vinterlov och jag har varit sjuk igen så kändes de väldigt skönt att träna igen. De blev en timmes träning, sen åkte jag hem och duschade, tog de lugnt, åt lite lunch, skypade med mamma, och sedan hämtade jag killarna. Här hemma tog läxläsningen lite längre tid för Eric hade massa saker att göra, men när de var klart så lekte jag och han med Play-doh. Jag byggde även lego med Brandon innan maten. Nu efter maten har jag inte gjort så mycket, tänkte se en film och sen sova.
 
I lördags på Time Square så hoppar de ut ett gäng små tjejer ur denna limon, de var en tjej som hade kalas. 
 
Ibland händer det att vissa butiker har en Dj inne hos sig som spelar musik hela dagen, detta är från HM på Time Square
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback