Tone Deaf Karaoke

Denna veckan hade jag hoppats på strandväder men istället har de varit regn, mulet, 88% fuktighet och bara allmänt tråkigt väder. Jag har gjort saker hela veckan med tjejerna, både på dagar och kvällar, vi var på Tone Deaf Karaoke i tisdags, har en video på när jag och Melanie sjunger Just The Way You Are, låter toppen (not). Jag har även provat på nutella pizza med marshmallows på, såååå gott!
Nu väntas 2h jobb sen är de helg, ska bara gå runt och njuta av min sista helg i New York, sen har jag bara en jobb dag kvar, så underbart! På tisdag morgon går planet till Honolulu där vi är i en vecka, sen åker vi till Maui i några dagar och sen avslutar jag i L.A.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback