27 Mars

Ja ni jag har inget spännande att skriva, 27 Mars och om några dagar är April här.
Veckan har ännu en gång rullat på, jobbat, tränat, jobbat. Igår var jag och Elisabeth på Masago och åt sushi, de var faktiskt hela 2 veckor sen sist. Vi betsällde dock lite mycket vi hade kunnat skippa en av rullarna, men men gott var de ju och välidgt mätta blev vi. 
När familjen och mormor kommer så ska vi åka ut till frihetsgudinnan och Ellis Island, så igår bokade jag biljetterna till de också. Ni ska se min inkorg på mailen, den innehåller bara biljetter, till flyg, hotell, buss och andra saker som händer nu i vår. Imorgon efter jobbet ska jag åka in till city och mötta upp Anna, Hanna och Elin. Vi ska alla sova hos Anna för 6.00 på lördag så går bussen mot Boston. De ska bli jättekul att åka iväg en sista gång tillsammans, och jag hoppas att de kommer vara lite uppehåll för just nu säger väderkartan, regn.
Nu är klockan strax efter 12.00 här och jag ska vika tvätt och sen ska jag gå upp och fixa lunch för min mage säger mata mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback