Fint Väder

Jah då var de lördag kväll då. Jag åkte ju då in till Brooklyn igår och träffade Anna vi gick till 67 burger och köpte curly fries och en milkshake. Vi åkte sedan till Time Square och gick lite där, tittade i butiker och jag fick med mig en hatt från Forever 21. Anna fick sedan ett sms av en tjej som heter Kajsa som hade blivit utslägd av sin familj så vi åkte och mötte upp henne och tog med oss henne hem till Anna där vi sov över. Idag åkte vi ner till Soho och mötte upp Hanna och Alexandra, vi gick lite längst Broadway och tittade i butiker, sen köpte vi med oss lunch och gick till Washington Square Park där vi åt vår lunch och njöt av de fina vädret.  Där hamnade vi sedan ett tag innan de var dags för Hanna och Alexandra att ta sig hemmåt, jag och Anna gick då till 16 handels och köpte en froyo. Anna skulle sedan hem för att äta middag med sin värdfamilj så jag tog mig mot Penn, men sen kom jag på att jag behövde gå in i en gift shop så jag tog mig upp till Time Square. Då klockan inte var så mycket så gick jag in på HM, där inne mötte jag Anna, då hennes värdfamilj var sena hem så de blev ingen middag, träffade även Elin och hennes syster. Vi fyra hamnade sedan på Starbucks där vi avslutade dagen med en kaffe. Nu sitter jag här hemma och håller på att somna, de har nog tagit mig 45 min att skriva detta inlägg. God Natt på er så hörs vi en annan dag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback