Fredag!

De kom aldrig någon snö igår, men de blåste svin kallt. Så fort man gick utan för dörren var de som om man stod på toppen av en skidbacke utan något som helst varmt som täckte än, burrr. 
Idag tog jag tag i min utväxt och slängde i lite färg i håret, känns så mycket bättre nu när utväxten är borta. 
Imorgon tänkte jag och Melanie åka in till city, hon behövde gå till några butiker så de är väl först på listan sedan kanske vi tar oss upp till Central Park för de ska vara fin väder. På kvällen ska vi och en tjej som heter Arleta ut, vi ska till samma ställe som sist. Söndagen är ännu blank, vi få se vad som hittas på.
 
Slänger upp några bilder från förra helgen, då de var ett tag sen jag la upp en bild. 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback