Happy Saint Patrick's Day

I lördags åkte jag och hämtade upp Melanie, vi körde till IHOP där vi började dagen med Frukost/Lunch. Mätta och belåtna åkte vi till Roosevelt Mall, lyckades självklart köra lite fel på vägen dit men de löste ju sig tillslut. Jag köpte 2 nya ögonskugger och en clutch väska. Efter några timmars shopping kände vi oss reda för att åka hem och äta. Vi lyckades även köra fel på vägen hem, Melanie sa kör dit och sväng här, och jag körde och körde men vi kom aldrig till någon motorväg. Tillslut stannade vi och frågade om vägen, och tillslut så kom vi till Rockville Center igen, men utan att köra på en motorväg. Alla ställen vi ville äta middag på var full proppade så vi hamande tillslut på ett Thai ställe. Sen var de bara att skynda sig hem, gjorde mig iordning lite snabbt för att hinna med tåget. Vi åkte som sagt till Hudson Terrace igen. De var smockat med folk, och inte roligt alls. Vi stannade i någon timme innan vi tog tåget hem igen vid 2.40. 
Igår åkte jag och Melanie in till city, hon behövde lämna tillbaka lite grejer så vi gick lite längst 34st, upp till Time Square där vi avslutade med middag på Olive Garden. Jag har gått dit innan men då har vänte tiden alltid varit så lång, men igår fick vi äntligen ett bord.
 
Idag är de Saint Patrick's Day, vilket många har firat i helgen. Man har sätt en och annan grön klädd, sminkad person. De blev ingen träning för mig idag, har åkt på en förkylning, så idag har jag sovit och eftersom Robbie var och campade i helgen och de andra också har varit hemma hela helgen så har jag tvättat hela dagen. Nu ska jag åka och hämta upp killarna, förhoppningsvis så är de på bra humör, jag känner mig inte tipp topp så orkar inte höra något tjafs i bilen idag. 
 
De blev en omelett med fruktskål för min del på IHOP
 
 
Melanie tog pankakor med blåbär
 
Jag åt rosemary chicken med potatismos, orkade dock inte ätia upp allt, de blev för mycket med salladen och brödet som man fick först. Så idag fick de bli kycling oxh potatismos till lunch.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback