Onsdag kväll

Söndagen skulle egentligen ha spenderats här på Long Island men de blev ändrade planer. Jag tog sovmorgon, åkte och hämtade upp Melanie och sedan tog vi tåget in till city där vi mötte upp Nathalie. Vi gick i affärer längst 34st och lite på 5 ave innan vi åt middag på Panera Bread. Vi tog oss sedan vidare till HM och Forever 21 på Time Square innan vi tog tåget hem på kvällen. I måndags hände de inget speciellt dagen rullade på, Robbie kom på att de nu inte är långt kvar tills jag ska åka hem, och frågade lite frågor om jag kommer komma tillbaka eller inte. Igår var de super fint väder, så jag åkte till Starbucks och mötte upp Melanie och Nathalie där vi alla köpte med oss varsin kaffe och gick och satte oss på en bänk och njöt av vädret. På kvällen hade Dawn föräldramöten så hon kom hem sen, och Sal var med Robbie på fotbollsträningen så jag var själv hemma med de andra. De var ett tag sen jag la dem nu men de gick ju bra, Eric läser man bara en bok för sen kan man gå ut så ligger han där inne och funderar lite tills hans somnar. Och Brandon vill att man läser för honom och sedan kliar honom på ryggen. Idag har de varit ganska varmt men regn i luften hela dagen, jag var på gymmet på morgonen och körde ett Remix pass och efter de blev det ett Zumba pass. Resten av dagen har rullat på bra tycker jag. Imorgon ska de tydligen snöa, vi får väl se vad som händer, jag hoppas inte de kommer något. 
 
Jag skypade med mamma förut och vi kom in på att jag ändå har sätt och gjort mycket under året. Under de 3 månader som är kvar så ska jag åka till Bea nästa helg, åka till Boston helgen efter det. I början av April ska jag på ett event i Washington Square Park (tror de är där) de är en stor pillow fight och temat är Superheroes VS Villians, sen kommer familjen på besök, sen ska jag på en color parad en sån som de har i Indien när man kastar färgpullver, sen i slutet av Maj åker jag och Bea till Los Angelse över en weekend och sist men inte minst så avslutar jag med 2 veckor på Hawaii med Kira.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback