Social Media Marketing

Har tagit mig till gymmet hela veckan men de jag förbrännde har jag helt kart redan ätit upp idag, har ätit en och annan kaka. Igår håll vi bara på till 7.30 istället för 9.00. Påvägen hem körde vi fel och hamnade istället i Long Beach, men vi hittade tillslut tillbaka. När jag kom hem såg jag ett avsnitt av gossip girl innan jag somnade. Hjälpte inget att jag gick och la mig tidigt för jag var lika trött för de när jag vaknade imorse. Idag började vi vid 9.00, vi har pratat om de olika sociala medierna, gjort ett litet arbete i grupper, nu sitter vi och titta på The Social Network och förhoppningsvis så kan vi åka här ifrån vid 8.00, håller tummarna att vi slutar tidigare. Denna kursen är så himla mycket bättre än den förra jag tog. 

Vet inte hur de är hemma, men här är de svinkallt och de ska snöa i veckan, precis vad man vill ha nu när de är Mars. Ge mig vår och värme nu!



Kommentarer
Isabell säger:

Här hemma kom det snö igår men det ligger inte kvar så mycket idag. Det är ungefär 3 grader så knappast varmt här heller :)Hoppas att ni får det varmt o skönt snart :)

Svar: Jag håller tummarna att värmen kommer snart! :)
Lisa Blomqvist

2014-03-02 | 11:12:35
Bloggadress: http://fitnessisabell.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback