Virginia

Denna veckan har väl inte varit den bästa, de har varit något varje dag. Har killarna inte bråkat eller varit på dåligt humör så har de mått dåligt eller spytt i stället. Själv har man varit förkyld hela veckan så har inte tränat något alls, har i stället legat och tittat på Grey's Anatomy, avsnitt efter avsnitt. Ser om de igen för de är då himla bra. 

I fredags jobbade jag bara morgon, sen vid 11.00 åkte jag in till city för att sedan hoppa på bussen till Washington DC, där mötte Bea och hennes kompis upp mig. Vi tog tåget till Virginia, där Beas kompis kom och hämtade oss. Vi körde hem till Bea där vi alla såg på film innan vi åkte och käkade lite mat på en italiensk restaurang. Efter middan åkte jag och Bea hem till henne där vi poppade popcorn och tittade på film. På lördan råkade vi sova lite länge så vi kom iväg lite sent, men vi åkte i alla fall till ett mall där vi gick och shoppade i några timmar. När vi kände oss nöjda så åkte vi hem till Bea igen och lagade middag, vi gjorde även en kladdkaka. Vi satt sedan hela kvällen och tittade på filmer, åt popcorn och käkade kladdkakan. I morse fixade vi lite frulle och satte oss igen och såg film, vi har under helgen sätt alla Annika Bengtzon filmerna och Olympus has fallen.  Vid 2.00 åkte vi in till DC, där vi gick in några butiker innan jag var tvungen att hoppa på bussen hem. Att bara umgås och inte göra så mycket har varit så skönt. Nu sitter jag här på bussen, trött, frusen (då de är skit kallt på bussen) och hoppas på att vi är nära de lilla stoppet man gör för vattnet jag klunkade förut har runnit igenom. 

Tack Bea för denna helgen, förhoppningsvis så ses vi om en månad igen! 

Kommentarer
Beatrice Petersson säger:

Tack Själv!! har varit riktigt skönt att bara umgås med dig, det var ju ett tag sen vi sågs nu så jag får komma till dig också snart så får vi umgås och vara lite i NY men det kan vi ta när det blir lite varmare i april som vi sa så att vi kan sitta på centralpark och ha picknick :) PUSSSSS hoppas resan har gått bra :)

2014-03-24 | 02:57:02
Bloggadress: http://beatricepetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback