1 Maj

Nu är de en sån vecka när tiden går så himla långsamt, men imorgon är de fredag igen. I måndags jobbade jag lite på kvällen då killarnas aktiviteter krockade lite, i tisdags efter jobbet var jag ute och åt sushi med Elisabeth. Igår ösregnade de, så där jobbigt mycket att vindrutetorkaren gick på högsta och jag fick sitta super koncentrerad, jag var och klippte mig, verkligen inget höjda ställe, vet inte riktigt om mitt hår blev något bättre eller inte men de var billigt och jag kan gå till min frisör hemma när jag kommer hem i juli. Brandlarmet gick på Brandons ochRobbies skola och eftersom de ösregnade var jag (och alla andra 100 tals föräldrar/babysitter/mormor-morfar) tvungen att lämna torra kläder. 
Idag åkte jag och Kira för att fixa tid på ett tattuerings ställe åt henne, killen hade tid just då så de blev en med engång. Jag stod och höll hennes hand och höll henne lugn, trodde att de skulle göra jätteont på henne då de var på ett känsligt ställe men de gick bra, och snabbt. Tog han 20 min att göra allt, de blev två små siluetter av svalor på höften, jättefin. Idag jobbar jag kvällen då de var föräldrarmöte på skolan.

Redan första Maj, känns konstigt, känns bra, hade känts toppen om värmen som kommer ibland höll i sig hela dagara. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback