11 månader

Igår firade jag 11 månader i USA, hur sjukt är de inte att de snart har gått ett år, ett år sedan jag var på balen, tog studenten och sen veckan efter satte mig på flyget till NEW YORK CITY. 
 
Gårdagen var toppen, jag spenderade större delen av dagen i Central Park med Anna och Natahlie, vi åt mat från Whole Foods och njöt av vädret. Kvällen spenderade jag på Upper West Side, med Anna, Nathalie, Kira, Melanie och några andra tjejer.Vi var först på en bar och drack öl och åt nachos sen gick vi till grann baren där vi sedan stannae resten av kvällen. De blev någon blandning mellan 90tal, tidigt 2000 och dagens musik, vi dansade och sjöng till bland annat Backstreet boys och Britney Spears. Jag hade en riktigt toppen dag!
Nu sitter jag här och väntar på att Anna och Nathalie ska komma och hämta mig så att vi kan åka och äta sushi, som vanligt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback