14 Maj

I måndags åkte bikinin på, åkte till stranden med Elisabeth, Jullian och en som heter Monika. Blev 2 timmar i solen, så himla skönt var de att bara ligga där och höra vågorna. Vi gick även ner i vattnet men jag vände lika fort som jag satte foten i vattnet, väntade liksom på att ett isblock och en isbjörn skulle komma., svinkallt.  Igår vakande jag upp röd och fin, hade lite brottom när jag skulle åka till stranden så jag missade att smörja in benen helt och halva magen, så aa fick en fin bränna. Igår efter jobbet blev de sushi med Elisabeth, hur ska jag kunna komma hem och inte kunna äta all denna goda sushi längre. Jag får väl öppna ett sushi ställe som gör lite roligare sushi än de som finns just nu.
Idag jobbar jag hela kvällen lång,Dawn och Sal har åkt in till Manhattan för de skulle på en cocktail/dinner party för något med soldater i Irak, tror jag. 
Är ju inte super ansträngande att jobba kväll, tittar på tv, äter glass och om en timme är de dags att börja lägga dom, tror nog att jag överlever. Har även haft en svenska lektion med Eric, låter så roligt när han säger vissa saker. Jag sa att jag skulle ha ett miniprov imorgon, få se hur de går. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback