8 Maj

Ännu en veckas jobb är snart över, säger bara, så skönt! Natten mellan söndagen och måndagen så kunde jag inte sova, fråga mig inte varför men var inte trött så låg och snurrade och snurrade, lyckades väl få knappt 2 timmars sömn. Så efter jag hade lämnat Eric på skolan så åkte jag hem och la mig då jag var helt slut.
Försöker komma ihåg vad jag gjorde i tisdags, formodligen inget eftersom jag inte minns något. Igår åkte jag hem till Kira på dagen, vi låg ute på varsin solstol och njöt av vädret, vi åt lunch och bokade bussbiljetter till Philadelphia. På eftermiddan åkte jag och jobbade igen och sen på kvällen åkte jag och mötte upp Kira igen.
Helgens planer är city på lördag och Philly på söndag, som de ser ut just nu så ska de bli 27 grader där, yey!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback