Los Angeles Part 1

Förra torsdagen ( redan en hel vecka sedan, tiden går fort) startade jag min resa mot L.A, tog morgon flyget till LAX där jag landade runt lunch. Mötte upp Bea, tog dock lite tid för vi fattade inte att de fanns 2 våningar på terminalen, men efter några samtal, några frågor till personalen så hittade vi tillslut varandra. Vi hoppade in i en taxi och åkte till vårat Hostel i Santa Monica, ett riktgit bra ställe faktiskt. Så under 5 dagar så har vi hunnit med, Santa Monica, Venice, Malibu, Hollywood, Beverly Hills. Vi har hyrt cyklar i Santa Monica och cyklat till Venice, vi har varit i Malibu och ätit på Neptune's Net (sök upp de så känner ni igen de från filmer), vi har sätt Hollywood skylten och Beverly Hills skylten, gått på Rode Drive och Walk Of Fame, varit på middag hos Bes kusin,kusin, varit ute och festat, druckit vin, vi gjorde en kändistur, mm. Ja vi hur hunnit med en hel del. Hade väl gått lite snabbare vissa gånger om man visste exakt vart man skulle och inte hade behövt ta bussen, men allting löste sig bra. I måndags kväll hoppade vi på våra plan hem, vi flög över natten så lyckades faktiskt sova nästan hela vägen, vilket var skönt. 
 
Detta får bli en part one med bilder, lägger upp fler en annan dag.
 
 
Jamba jucie fick bli våran frukost varje dag
 
 
 
Vi träffade Jonas, världens goaste person, så himla trevlig
 
 
Utsik över Santa Monica Beach
 
 
 
walk of fame
 
 
 
 
Santa Monica pier i bakgrunden
 
Malibu Beach, hade lite otur med vädre denn dagen
 
 
 
 
 
 
Jag höll mig på avstånd tog några kort och gick snabbt där ifrån, men 3 feta ormar hängde dom på henne.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback