Philadelphia

Så vad har hänt sen sist, förra fredan var jag med Kira och Anna. I lördags åkte jag Anna och Melanie in till Williamsburg i Brooklyn, dagen bjöd på sol, regn, sol och regn. Vi gick runt lite, köpte med oss pasta sallad (som inte var bra) och satt oss vid vattnet, när regnet kom åkte jag och Anna tillbaka till Manhattan där vi köpte en kaffe på starbucks och lite mat på whole foods till bussresan till Philly. När Kira sen hade slutat jobba så åkte vi hem till henne, väntade på att Melanie skulle komma och sen avslutade vi lördagen med sushi. Jag och Anna sov hos Kira eftersom vi skulle upp tidigt på söndagen då Philly stod på schemat. Vi mötte upp Svenja på Penn och hoppade sedan på bussen till Philadelphia. Vi bjöds på strålande sol och 27 grader, vi vandrade runt, såg the liberty bell, satte oss i parker, gick förbi museum, konst, vi satte oss på trappan som är med i filmen Rocky, stekte i solen och bara njöt av dagen. Philly var inte en av mina favorit städer, gillade Boston och Washington DC mycket mer. 
 
Om 8 dagar åker jag till LA, om 33 dagar slutar jag jobba, 34 dagar kvar tills jag och Kira åker till Hawaii i 2 veckor, jag kommer även att åka tillbaka till LA själv i 3 dagar innan jag sedan om 52 är hemma på svensk mark igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback